Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Δεν είναι καιρός

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ,
θα μαλακώσει η καρδιά μου
Και δεν είναι καιρός για μαλακές καρδιές αγάπη μου.

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
θα προτιμώ τη ζεστή σου αγκαλιά στο κρεβάτι, από τους δρόμους
Και δεν είναι καιρός για αγκαλιές αγάπη μου,
παρά μόνο στους δρόμους.

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ,
Θα θέλω να περνάω ώρες ατελείωτες μαζί σου το πρωί
Και δεν είναι καιρός για χάσιμο χρόνου αγάπη μου.

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ,
Θα γυρνάω πίσω να δω αν είσαι καλά
μέσα στους καπνούς από τα δακρυγόνα
Και δεν είναι καιρός για να κοιτάμε πίσω αγάπη μου,
αλλά μόνο μπροστά.

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα πονάω για τα χέρια σου που έχουν σημάδια από τη φωτιά
Και δεν είναι καιρός για πόνους αγάπη μου

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα τραγουδώ τραγούδια αγάπης
Αλλά δεν είναι καιρός για τραγούδια αγάπη μου
Παρά μόνο αγωνιστικά

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα σκέφτομαι εσένα μέσα στον χαμό
Και δεν είναι καιρός για να αποσπάται η σκέψη μας αγάπη μου

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα ξεφύγει ο νους μου στιγμιαία, και θα σκεφτεί το μέλλον
Αλλά μας έχουν κλέψει το μέλλον αγάπη μου
Και δεν είναι καιρός να σκεφτόμαστε γι’ αυτό

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα ερωτευτώ μαζί και όλο τον κόσμο
Τους ανθρώπους, τη φύση, το χώμα, τα παιδιά
Τον κόσμο που μας παίρνουν αγάπη μου

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα ερωτευτώ μαζί και έναν καλύτερο κόσμο
Και αν τον ερωτευτώ θα προσπαθήσω να τον δημιουργήσω
Αλλά τότε θα κινδυνέψουμε και οι δυο αγάπη μου

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Θα γεμίσει το μυαλό μας με ιδέες
Που θα πρέπει να τις κρύψουμε πολύ προσεχτικά
Γιατί αυτές είναι που κυνηγάνε αγάπη μου

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Δεν θα με νοιάζει να χτυπήσω, να πέσω, να κυλιστώ
Γιατί δεν θα με νοιάζει να ρισκάρω
Και αυτό είναι το πιο επικίνδυνο αγάπη μου

Φοβάμαι, ότι αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Δεν θα με νοιάζει το αύριο παρά μόνο το σήμερα
Όμως το σήμερα είναι βομβαρδισμένο
Κι έχουμε μόνο το αύριο για να ελπίζουμε αγάπη μου

Γι’ αυτό, αν ποτέ σ’ ερωτευτώ
Μη μ’ αφήσεις να σταματήσω να ελπίζω να είμαι στους δρόμους να προσπαθώ
Μη μου αφήσεις το χέρι μέσα στον χαμό
Μην σταματήσεις να μου μιλάς για ιδέες
Μην με αφήσεις να κρυφτώ
Να μου θυμίζεις συνέχεια την ελπίδα τη λάμψη και το φως
Αυτά που βρήκαμε στους δρόμους και στα μάτια μας ένα πρωινό
Μην αφήσεις να με πάρουν
Κι αν με πάρουν μην αφήσεις να φοβηθώ

Γιατί αυτό φοβούνται περισσότερο αγάπη μου

Ότι θα σταματήσω να φοβάμαι

Αν ποτέ σ’ερωτευτώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου