Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Ε, ψιτ, αγόρι

Ε, ψιτ, αγόρι σε σένα μιλάω..
Σε σένα που καταπιέζεσαι από τους ίδιους ρόλους, τις ίδιες ταμπέλες και τα ίδια στερεότυπα όπως κι εγώ.
Σε σένα που είσαι ευαίσθητος και σκληρός ταυτόχρονα.
Που συγκινείσαι με τα ίδια πράγματα που συγκινούμαι κι εγώ.
Σε σένα που μπορεί να θέλεις να κλάψεις αλλά δεν πρέπει γιατί ‘οι άνδρες δεν κλαίνε’.
Θέλω να σου μιλήσω για τους δικούς μου ρόλους και τα δικά μου στερεότυπα. Αυτά που δεν επέλεξα, αλλά οι άλλοι διάλεξαν για μένα.
Είμαι σεξουαλικά απελευθερωμένη. Μπορεί να κάνω σεξ μαζί σου από το πρώτο βράδυ, αν με εμπνεύσεις. Αυτό δε με κάνει εύκολη ή τσούλα. Ούτε σημαίνει ότι κάνω το ίδιο με όλους του άντρες.
Μπορεί να θέλω να περιμένω. Αυτό δε με κάνει πουριτανή. Για διάφορους λόγους μπορεί να μη γουστάρω να πέσω μαζί σου στο κρεβάτι, ακόμα και αν μου φέρθηκες ‘άψογα’ όπως λες εκείνο το βράδυ. Σου ζητάω να το σεβαστείς.
Έχω αισθήματα. Θα πληγωθώ αν αδιαφορήσεις για μένα ή αν σε δω με άλλη. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα ξυπνήσω την επόμενη μέρα πιο δυνατή και δημιουργική, ούτε ότι δεν θα ξαναλυγίσω όταν σε ξαναδώ.
Κάποιες φορές μπορεί να με φοβίζουν οι σχέσεις. Να προτιμώ να μείνουμε δυο φίλοι. Και άλλες να αναρωτιέμαι πώς θα ήταν να είμαστε για πάντα μαζί. Ναι, γιατί σου κάνει εντύπωση αυτό; είμαι το ίδιο άτομο που τα σκέφτεται και τα δύο.
Έχω πολυδιάστατο χαρακτήρα όπως κι εσύ. Κάποιες φορές είμαι σιωπηλή, κάποιες άλλες γίνομαι θορυβώδης και ‘προκλητική’. Είμαι ντροπαλή αλλά ταυτόχρονα δε σταματάω να φωνάζω γι’ αυτά στα οποία πιστεύω.

Γι’ αυτό έχω να σου κάνω μια πρόταση. Να αφήσουμε τους ρόλους, τις ταμπέλες και τα στερεότυπα μακριά μας, μαζί με τα ρούχα μας, πριν πέσουμε ‘γυμνοί’ στο κρεβάτι.

Πηγή: https://artyowza.wordpress.com/2010/08/08/1400/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου